Wednesday, March 10, 2010

Azi chiar o sa ma abtin!



Gata!Am hotarat.Incepand de azi nu mai fumez.
Adica ieri am hotarat ca incepand de azi nu mai fumez.
Si daca nu ar fi trebuit sa ma duc la scoala,probabil ma abtineam.
Dar,bad luck,school is a bad environment.
In fine,ajunsa la scoala,m'a luat un sentiment de genu' 'daca nu fumez,mor!'
Si cand ai sentimentul ala,nu e de bine,mai ales cand profa intrase deja in clasa.
Am suportat cum am suportat o ora,dar cand am iesit,primul lucru pe care am vrut sa'l fac e sa fac rost de o tigara[ eu nu aveam tigari in momentul respectiv],si nimeni nu avea sa'mi dea o tigara.
Am scormonit in portofel si am gasit destui bani pentru 2 tigari.
Jackpot.
M'am dus repede,am luat 2 tigari[pe care culmea le'am fumat in maxim jumatate de ora],salvarea mea,and my day just got brighter.
Si asa nu am reusit sa ma abtin azi.
De aceea zic,Incepand de maine,nu mai fumez!

No comments:

Post a Comment